- Η Προφητεία του Αγίου Νείλου του Μυροβλήτου για τον Αντίχριστον και την Δευτέρα Παρουσία
- Λόγος Αγίου Εφραίμ του Σύρου περί Συντελείας του κόσμου
- Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου περί Αντιχρίστου
- Προφητεία του Οσίου Νείλου του Μυροβλήτη για τα έσχατα χρόνια
- Λόγος Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού για τον Αντίχριστο
- Ομιλία Αγίου Κυρίλλου περί Αντιχρίστου και Β’ Παρουσίας
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου; Πως θα τον αναγνωρίσουμε;
- Ο Αντίχριστος Ήλθεν
Επικαιρότητα
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
29/3 Μάρκος Αρεθουσίων, Μάρτυς *
ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΡΕΘΟΥΣΙΩΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Άγιος Μάρκος ήταν Επίσκοπος Αρεθουσίων και ήκμασε στα χρόνια του Μ. Κωνσταντίνου και του βασιλέως Κωνσταντίου (337-361 μ.Χ.). Το έτος 341 μ.Χ. συμμετείχε στην Σύνοδο της Αντιόχειας. Στα Πρακτικά μάλιστα αυτής, διασώζεται «Έκθεσις Πίστεως Μάρκου Αρεθουσίων». Το επόμενο έτος συμμετείχε στην αντιπροσωπεία Επισκόπων, η οποία μετέβη στα Τρέβηρα για να συναντήσει τον αυτοκράτορα Κώνσταντα. Το έτος 343 μ.Χ. έλαβε μέρος στην Σύνοδο της Φιλιππουπόλεως και το έτος 351 μ.Χ. στην Σύνοδο του Σιρμίου, η οποία καταδίκασε τον Φωτεινό, Επίσκοπο Σιρμίου, ως οπαδό του αιρετικού Επισκόπου Αγκύρας, Μαρκέλλου. Τον συναντάμε, επίσης, στην Σύνοδο της Σελευκείας της Ισαυρίας, το έτος 358 μ.Χ. Μια μέρα, κινούμενος από θείο ζήλο, γκρέμισε ένα...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
16/3 Χριστόδουλος, Όσιος *
ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ, ΟΣΙΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Όσιος Χριστόδουλος γεννήθηκε σε μία κωμόπολη κοντά στη Νίκαια της Βιθυνίας γύρω στο 1020 μ.Χ. Το κοσμικό του όνομα ήταν Ιωάννης. Από πολύ νέος επιθύμησε να εγκαταλείψει τον κόσμο και ν΄ αφοσιωθεί στην μοναχική ζωή. Ξεκίνησε από κάποια Μονή στον Όλυμπο της Βιθυνίας, όπου μετά από λίγο καιρό εκάρη Μοναχός.Από εκεί θα ματαβεί στους Αγίους Τόπους και για μικρό διάστημα θα μονάσει σε κάποιο ερημικό μέρος εκεί. Οι επιδρομές όμως των Σαρακηνών αναγκάζουν τους Μοναχούς να εγκαταλείψουν εκείνα τα μέρη και έτσι επανέρχεται στην Μικρά Ασία και εγκαθίσταται στο Όρος Λάτρος της Μυσίας. Εκεί διέπρεψε σ΄ όλες τις αρετές και οι Μοναχοί των εξέλεξαν πρώτον επιστάτη με το αξίωμα του Αρχιμανδρίτη, γεγονός που του έδωσε και το προ...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Τρεις Προφητείες του Αγίου Κοσμά για τον Αντίχριστον την Δευτέρα Παρουσία και το πότε θα γίνει το Τέλος του Κόσμου
Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2018 - 18574 εμφανίσεις άρθρου
ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πρώτη δημοσίευσις 6/09/2016
Ο Πατροκοσμάς, ο μεγάλος αυτός διδάσκαλος και Προφήτης της Εκκλησίας μας, ο οποίος έζησε τον 18ο αιώνα (1714-1779) και η Εκκλησία μας τιμά την μνήμη του στις 24 Αυγούστου, εκτός όλων των άλλων πολύ σπουδαίων και σημαντικών που έχει πει, μας λέγει και τις εξής τρεις φοβερές Προφητείες, σχετικά με τον Αντίχριστον και το Τέλος του Κόσμου, για όσους φυσικά εννοείται, θέλουν να ακούουν, να δέχονται και να ακολουθούν τα λόγια των αληθινών Αγίων μας:
1η Προφητεία
«Το ποθούμενον θα έρθη όταν θάρθουν δυό Πασχαλιές μαζί».
(Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός - 12η Προφητεία)
Πολλοί πιστεύουν και ερμηνεύουν το «ποθούμενον» ότι έχει σχέση με την απελευθέρωση της Ελλάδος ή ακόμη και της Κωνσταντινουπόλεως. Θα μπορούσε ίσως εν μέρει να ισχύει για το πρώτο.
Το πραγματικό όμως «ποθούμενον» για τον Άγιο Κοσμά δεν είναι άλλο από τον ερχομόν του Νυμφίου Χριστού (Β΄Παρουσία) αυτόν που πραγματικά ΠΟΘΕΙ και ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ κάθε αγνή πιστή και καθαρή ψυχή που αγάπησε τον Θεάνθρωπον Ιησού Χριστόν. Γι΄αυτό και όλοι οι Άγιοί μας περίμεναν πότε θα φύγουν από αυτή την ζωή για να συναντήσουν τον Κύριόν μας. Γι΄αυτό και όλοι οι Άγιοι διά στόματος του Ευαγγελιστή Ιωάννη στην Αποκάλυψη φωνάζουν στεντορείως: «ΝΑΙ ΕΡΧΟΥ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ» (Αποκ. κβ΄, 20)
Δυό Πασχαλιές λοιπόν μαζί, ως γνωστόν, έχουμε όταν πέφτουν μαζί οι δύο μεγάλες εορτές της Εκκλησίας μας, το Πάσχα (εξ ου και Πασχαλιά) και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου την 25η Μαρτίου.
Σημειωτέον ότι, μετά την αλλαγή του ημερολογίου το 1924, στο Νέο Ημερολόγιο ποτέ δεν συμπίπτουν οι δύο αυτές μεγάλες εορτές του Πάσχα και του Ευαγγελισμού, παρά μόνον στο Παλαιό Ημερολόγιο, αφού το Πάσχα στο Νέο Ημερολόγιο κυμαίνεται πάντα από 4 Απριλίου έως και 8 Μαίου, ενώ το Πάσχα στο Παλαιό ημερολόγιο κυμαίνεται πάντα από 22 Μαρτίου έως και 25 Απριλίου.
Εάν ανατρέξουμε στα Πασχάλια του κα’ αιώνος θα δούμε ότι δυό Πασχαλιές μαζί, έχουμε το έτος 2018.
Στις 8 Απριλίου λοιπόν ημέρα Κυριακή, με το Νέο Ημερολόγιο, του Σωτήριου έτους 2018 έχουμε Πάσχα.
Εάν πάμε πίσω 13 ημέρες για να βρούμε την ημερομηνία που συμπίπτει με το Παλαιό Ημερολόγιο η 8η Απριλίου, βρίσκουμε ότι είναι η 26η Μαρτίου, ημέρα Κυριακή.
Άρα λοιπόν έχουμε Πάσχα με το Νέο στις 8 Απριλίου του έτους 2018 και Πάσχα με το Παλαιό στις 26 Μαρτίου του έτους 2018, που είναι βέβαια η ίδια ημέρα με διαφορετική ημερομηνία, λόγω της διαφοράς των 13 ημερών μεταξύ Παλαιού και Νέου Ημερολογίου.
(Σημ.: Το Πάσχα είναι πάντα κοινό μεταξύ Παλαιού και Νέου Ημερολογίου. Απλώς όσοι ακολουθούν το Παλαιό Ημερολόγιο, μετράνε 13 ημέρες πριν).
Είπαμε λοιπόν, πως το έτος 2018, το Πάσχα είναι στις 8 Απριλίου (Νέο Ημερολόγιο) και στις 26 Μαρτίου (Παλαιό Ημερολόγιο).
Επειδή όμως η 25η Μαρτίου συμπίπτει με το Μεγάλο Σάββατο, σύμφωνα με το τυπικό της Εκκλησίας μας, η Εορτή του Ευαγγελισμού μεταφέρεται την επομένη και συνεορτάζεται με την εορτή του Πάσχα.
Έτσι, το έτος 2018 θα έχουμε δυό Πασχαλιές μαζί! Δηλαδή δυό μεγάλες εορτές της Ορθοδοξίας μας, Πάσχα και Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, θα συνεορτάζονται!
Αλλά ακόμη και εάν κάποιοι ακολουθούν άλλο τυπικό και εορτάσουν κανονικά το Μεγάλο Σάββατο (25η Μαρτίου) την εορτή του Ευαγγελισμού και πάλι δεν αλλάζει τίποτε, αφού την μία ημέρα το Μεγάλο Σάββατο (25η Μαρτίου) εορτάζεται ο Ευαγγελισμός και την άλλη ημέρα Κυριακή του Πάσχα (26η Μαρτίου) εορτάζεται το Πάσχα.
Συνεπώς και πάλι οι δύο Πασχαλιές συμπίπτουν, αφού εορτάστηκαν δίπλα δίπλα η μία με την άλλη. Την μία ημέρα δηλαδή, ο Ευαγγελισμός και την άλλη ημέρα, το Πάσχα.
Άρα λοιπόν το «ποθούμενον» για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, δηλαδή η Έλευση του Θεανθρώπου μας Ιησού Χριστού, θα έλθει την 25η Μαρτίου του έτους 2018, ή κατά την διάρκεια του σωτηρίου έτους 2018, αφού τότε θα έχουμε τις δυό Πασχαλιές μαζί. Την εορτή δηλαδή του Πάσχα και του Ευαγγελισμού μαζί.
2η Προφητεία
«Ένα πράγμα θα σας φανερώσω χριστιανοί μου, το ηξεύρω πως θα σας καύσω την καρδία, είνε φοβερόν και λυπηρόν,τρέμει η καρδιά μου να το ειπώ, αλλά τι να κάμω, οπού μου λέγει ο Χριστός μας πως ανίσως και δεν το φανερώσω, με θανατώνει και με βάνει εις την κόλασιν; Μας φανερώνει η θεία Γραφή, το άγιον και ιερόν Ευαγγέλιον, πως εις τον όγδοον αιώνα θα γίνη το τέλος του κόσμου και μέλλει να χαλάση τούτος ο κόσμος».
(Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, Διδαχή Δ΄)
Για όσους δεν γνωρίζουν «όγδοος αιώνας», είναι η 8η χιλιετία, από Αδάμ και είναι αυτή που διανύουμε σήμερα. Ως γνωστόν, από Αδάμ έως τον Χριστόν η Εκκλησία μας δέχεται ότι πέρασαν 5508 έτη. Και από από την Γέννηση του Χριστού έως σήμερα, 2016 έτη. Σύνολο 7524 έτη. Δηλαδή, επτάμισυ χιλιάδες χρόνια. Δηλαδή, με άλλα λόγια είμαστε ακριβώς στο μέσο της 8ης χιλιετίας.
(Εδώ υπενθυμίζω και μία άλλη Προφητεία του Αγίου Νήφωνος Κωνσταντιανής, που μιλάει για το Τέλος του Κόσμου ακριβώς στην μέση της 8ης Χιλιετίας)
3η Προφητεία
«Ο χαλασμός (ή κατ΄ άλλους το κακό) θα γίνη από έναν κασσιδιάρη» (Κασσιδιάρης = αυτός που έχει λίγα, αραιά μαλλιά).
(Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός - 47η Προφητεία)
Την ανωτέρω Προφητεία δεν πρέπει να την δει και να την ερμηνεύσει κανείς ανεξάρτητα και μεμονωμένα, αλλά πρέπει να συσχετισθεί με όλα όσα έχουμε γράψει και αποκαλύψει στο βιβλίο μας «Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΟΥ ΑΝΟΜΟΥ», αλλά και στο πρόσφατο άρθρο μας «Η Αποκάλυψις επαληθεύεται:ΟΥΙΛΛΙΑΜ Ο Ε΄=666».
Εδώ λοιπόν ξεκάθαρα ο Άγιος Κοσμάς μας λέγει ότι «ο χαλασμός» δηλαδή το ΤΕΛΟΣ του ΚΟΣΜΟΥ θα έλθει από κάποιον, ο οποίος θα έχει αραιά ή ολίγα μαλλιά. Και αυτός φυσικά δεν είναι άλλος από τον Αντίχριστον, ο οποίος σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες μας πρόκειται να «χαλάση» δηλαδή να καταστρέψει ολόκληρο τον κόσμο.
Και ω της συμπτώσεως! Το συγκεκριμένον αυτό πρόσωπον για το οποίον έχουμε γράψει ολόκληρο βιβλίο (βλέπε παραπάνω) και του οποίου το όνομά του βγάζει τον δυσσώνυμο αριθμό της Αποκαλύψεως «666» (βλέπε παραπάνω) «τυγχάνει» να έχει και αραιά μαλλιά.