- Παρακλητικός Κανόνας Αγίου Κοσμά - CD
- Διαβάστε εδώ όλα τα εσχατολογικά βιβλία, του πατρός Μαξίμου (σε ηλεκτρονική μορφή)
- Ανακοίνωσις-Ενημέρωσις: Αναστολή της Λειτουργίας των Εκδόσεων «ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ» τον Ιανουάριο του 2018
- Παρακλητικός Κανόνας Αγίας Αικατερίνης - CD
- Η Αποκάλυψις του Ανόμου
- Το ΝΕΟ Συγκλονιστικό και Αποκαλυπτικό Βιβλίο του πατρός Μαξίμου: «Η Εσχάτη Πλάνη του Αντιχρίστου»
- Προφητείες και Διδαχές του Αγίου Νείλου - Ανέκδοτον Χειρόγραφον του Αγίου Όρους -1815
- Ηλεκτρονικά Βιβλία (e-books) Εκδόσεων «Άγιος Κοσμάς»
- Κυκλοφορεί το Βιβλίο των Εκδόσεων μας: «ΕΙΠΕ ΓΕΡΩΝ... Σοφά Λόγια των Ασκητών της Ερήμου στην Πνευματική Ερημία των Μεγαλουπόλεων»
- Δείτε με μια ματιά όλα τα Βιβλία και τα CD των Εκδόσεων «Άγιος Κοσμάς»
- Αποσπάσματα από το νέο μας βιβλίο «ΕΙΠΕ ΓΕΡΩΝ...»
- Τα Απολυτίκια όλων των Αγίων μας - CD
- Ο Αντίχριστος Ήλθεν 1983,2013
- Η Κάρτα του Πολίτη και το Χάραγμα της Αποκαλύψεως
- Εκδόσεις Άγιος Κοσμάς: Βιβλία - CD - DVD - CD mp3
- Η Παρουσίαση του νέου βιβλίου των Εκδόσεων μας: «Είπε Γέρων...»
- Η Πόλη η Αγια Σοφιά και η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας
- Ο Τιμοκατάλογος των Εκδόσεών μας
- Μεγάλες Εορταστικές Προσφορές από τις Εκδόσεις Άγιος Κοσμάς
- Απέργης: Χριστιανικές Εικόνες και Εκκλησιαστικά Είδη
- Κόκκινο Χαλί για τον Αντίχριστο
- 2018 Το Τέλος του Κόσμου - Η Δευτέρα Παρουσία (Περιεχόμενα Βιβλίου)
- 666 - FOX
- Εβραίοι και Χριστιανοί - Παντελεήμονος Καρανικόλα Μητροπολίτου Κορίνθου
- Ο Πατροκοσμάς: Βίος - Διδαχές - Προφητείες
- Το Σύμβολον της Πίστεως - Ελένης Σταμούλου
- Η Θεοπνευστία της Παλαιάς Διαθήκης
- Ικετήριος Κανών και Χαιρετισμοί εις τον Κύριον Ημών Ιησούν Χριστόν
- Κόκκινο χαλί για τον Αντίχριστο - π. Δαυίδ Τσέλικα
- Αββάκυρος - Ο Βίος και τα θαύματα των Αγίων Κύρου και Ιωάννου (Ιωάννου Φουρτούνα)
- Πυξίδα - CD
- 17. Άκου Χριστέ μου CD
- 18. DVD - CD (mp3) με ομιλίες του π. Μαξίμου
- Κατάλογος Εκπομπών π. Μαξίμου
- Προμηθευτείτε τώρα το CD με την Παράκληση της Αγίας Αικατερίνης
- Χριστουγεννιάτικη Προσφορά
- Μεγάλες Προσφορές των Εκδόσεων «ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ» από 17-27 Ιουλίου
Εκδόσεις
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
2/12 Αββακούμ ο Προφήτης *
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΑΒΒΑΚΟΥΜ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Το κοινωνικό περιεχόμενο του κηρύγματος των Προφητών τραβάει πάντα την προσοχή εκείνων που μελετούν την Παλαιά Διαθήκη, σαν αποκάλυψη βέβαια του Θεού, αλλά και σαν βιβλίο στο οποίο περιέχεται ιστορία πολλών αιώνων. Στο βιβλίο του Προφήτου Αββακούμ, που είναι ο όγδοος στη σειρά των "ελασσόνων" Προφητών και του οποίου η Εκκλησία σήμερα γιορτάζει την μνήμη, εικονίζεται με ζωηρά χρώματα η κοινωνική κατάσταση της εποχής του, "...διεσκέδασται νόμος, και ου διεξάγεται εις τέλος κρίμα, ότι ασεβής καταδυναστεύει τον δίκαιον...". Ο νόμος καταπατείται, δικαιοσύνη δεν απονέμεται, αδικία και καταδυνάστευση των ασεβών και των ισχυρών μαστίζει το λαό. Αλλ’ ακριβώς μέσα στην κοινωνική αυτή αποσύνθεση συντελείται το έργο του Θεού. "Ίδετε, οι κ...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
19/11 Αβδιού ο Προφήτης *
ΑΒΔΙΟΥ, ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Προφήτης Αβδιού (ή Οβδιού) που το όνομα του σημαίνει «δούλος Κυρίου», έζησε περί το 800 π.Χ. και είναι ένας από τους δώδεκα μικρούς λεγόμενους προφήτες.Ο Προφήτης Αβδιού καταγόταν από τη Συχέμ (εκ του αγρού Βηθοχαράμ ή Βαθαχαράμ), και με τη σύντομη προφητεία του αυστηρά παρατηρεί με ισχυρές ποιητικές εκφράσεις την υπερηφάνεια και την πτώση του Ισραήλ. Να τι λέει χαρακτηριστικά για την υπερηφάνεια: "Ὑπερηφάνια τῆς καρδίας σου ἐπῆρε σε κατασκηνοῦντα ἐν ταῖς ὀπαῖς τῶν πετρῶν, ὑψῶν κατοικίαν αὐτοῦ, λέγων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ - τὶς κατάξει με ἐπὶ τὴν γῆν; ἐὰν μετεωρισθῆς &...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Ο Αντίχριστος Ήλθεν 1983,2013
Παρασκευή, 13 Μαΐου 2016 - 83060 εμφανίσεις άρθρου
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΗΛΘΕΝ
1983, 2013
Σχήμα 17 x 24 - Σελ. 704
Το εξώφυλλο και οπισθόφυλλο του βιβλίου
Το Video με την παρουσίαση του βιβλίου στην Τηλεόραση το 2006
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ
(Βιβλίου "Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΗΛΘΕΝ 1983, 2013")
«Ότι πάσα δόσις αγαθή, και παν δώρημα τέλειον, άνωθεν εστι, καταβαίνον εκ σου του Πατρός των φώτων»
«Ιδού γαρ αλήθειαν ηγάπησας τα άδηλα και τα κρύφια της Σοφίας σου εδήλωσάς μοι»
Συν Θεώ και με τις πρεσβείες όλων των Αγίων της Πίστεώς μας, ξεκινάμε να γράψουμε αυτό το βιβλίο προκειμένου να ενημερώσουμε (ως έχουμε χρέος και καθήκον) όλους τους αδελφούς μας, αλλά και όλους όσους ανησυχούν και προβληματίζονται δια το "τι μέλλει γενέσθαι" σχετικά με την Ιερή Αποκάλυψη, τα έσχατα χρόνια, την έλευση του Αντιχρίστου, την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας και το Τέλος του Κόσμου.
Γνωρίζω εκ των προτέρων, ότι θα αντιμετωπίσω πολλές επιθέσεις και διάφορα προβλήματα από τα όργανα των Σκοτεινών Δυνάμεων, διότι θα αποκαλυφθούν τα σχέδιά τους. Επίσης, και από όλους εκείνους που είναι αδιάφοροι, άθεοι, άπιστοι και εχθροί της Εκκλησίας. Αλλά και, δυστυχώς, από μερικούς που θα ευρίσκονται "εντός" Εκκλησίας και θα έχουν "μόρφωσιν ευσεβείας την δε δύναμιν αυτής ηρνημένην" (Β’ Τιμ. γ’, 5) .
Φυσικόν και κατά πάντα αναμενόμενον, διότι εάν δεν συνέβαινε αυτό, τότε θα προβληματιζόμουν πρώτος εγώ ο ίδιος, ότι κάτι δεν πάει καλά.
Και εξηγούμαι· Εάν όλα αυτά που σας γράφω είναι αλήθεια, τότε είμεθα εις το τέλος του κόσμου. Και εάν είμεθα εις το τέλος του κόσμου, τότε θα έχει προηγηθεί η "Αποστασία". Η απομάκρυνση των πιστών, των κληρικών και λαϊκών από τον Θεό και την αλήθεια, που λέγει ο Απόστολος Παύλος εις την Β’ προς Θεσσαλονικείς Επιστολήν του, και άρα, είναι πάρα πολύ φυσικό, να αντιδρούν όλοι αυτοί η να μην μπορούν να τα κατανοήσουν και αντιληφθούν κάποιοι άλλοι.
«Τοις γαρ έχουσι γνώσιν, ευχερώς η τούτου (του Αντιχρίστου) γνωρίζεται έλευσις· τοις δε τον νουν έχουσιν εις πράγματα βιωτικά και ποθούσι τα γήϊνα, ουκ εύδηλον έσται τούτο. Ο γαρ αεί δεδεμένος εν πράγμασι βιωτικοίς, καν ακούση, απιστεί και βδελύσσεται τον λέγοντα». (Αγίου Εφραίμ Σύρου, Τόμος Δ’, 126).
Δηλαδή·
"Διότι απ’ αυτούς που έχουν γνώση, εύκολα αναγνωρίζεται ο ερχομός του Αντιχρίστου· από ’κείνους όμως που έχουν το νου τους σε βιωτικά πράγματα και ποθούν τα γήϊνα, δε θα είναι αυτό ευκολοδιάκριτο. Διότι αυτός που διαρκώς είναι δεμένος σε βιωτικά πράγματα, και αν ακόμη ακούσει, δείχνει απιστία και αποφεύγει μετ’ αποστροφής εκείνον που το λέει"
Δηλαδή με άλλα λόγια, πιο απλά, μας λέει ο άγιος Εφραίμ:
Αυτοί που θα είναι κοντά στον Θεό και την εκκλησίαν Του και θα μελετούν και θα γνωρίζουν τον Νόμον και τις εντολές Του, θα αντιληφθούν πολύ εύκολα την έλευσιν του Αντιχρίστου. Οι άλλοι όμως, όλοι εκείνοι δηλαδή, που θα ζουν κοσμική και υλική ζωή και θα έχουν το μυαλό τους στραμμένο σε υλικές απολαύσεις και βιωτικές μέριμνες, δεν θα είναι εύκολο να αντιληφθούν τον ερχομόν του. Και όχι μόνον δεν θα μπορέσουν να τον αντιληφθούν, αλλά και θα κοροϊδεύουν και θα αποστρέφονται όλους εκείνους που θα τους μιλούν για όλα αυτά.
Κάτι παρόμοιο, δηλαδή, που γινόταν και επί της εποχής του Νώε, όπου, ενώ εκείνος τους έλεγε και τους προμήνυε ότι έρχεται το τέλος, καλώντας τους να μετανοήσουν, εκείνοι όχι μόνον δε τον πίστευαν, δεν τον άκουγαν και δεν μετανοούσαν, αλλά και τον κορόϊδευαν, τον ειρωνευόντουσαν και τον χλεύαζαν και ταυτόχρονα, συνέχιζαν ήσυχοι και αμέριμνοι την ζωή τους, τις απολαύσεις τους και τις αισχρές αμαρτίες τους. Μέχρι βέβαια που έγινε ο Κατακλυσμός και πνίγηκαν όλοι και κατάλαβαν ότι, ο "καϋμένος" ο Νώε, είχε δίκιο.
Μόνο που πλέον, ήταν πολύ αργά, γιατί ο Νώε είχε ήδη εισέλθει εις την Κιβωτό και είχε κλείσει τις πόρτες και ουδείς μπορούσε πλέον να εισέλθει εις αυτήν·
«Ώσπερ δε αι ημέραι του Νώε, ούτως έσται και η παρουσία του υιού του ανθρώπου. ώσπερ γαρ ήσαν εν ταις ημέραις ταις προ του κατακλυσμού τρώγοντες και πίνοντες, γαμούντες και εκγαμίζοντες, άχρι ης ημέρας εισήλθε Νώε εις την κιβωτόν, και ουκ έγνωσαν έως ήλθεν ο κατακλυσμός και ήρεν άπαντας, ούτως έσται και η παρουσία του υιού του ανθρώπου...».
(Ματθ. κδ’, 37-39)
Δεν υπάρχει αδελφοί μου, έστω και ένας άγιος η εκκλησιαστικός συγγραφέας, σε κάθε αιώνα που μας πέρασε, ο οποίος να μην έγραψε, έστω και λίγα λόγια, σχετικά με τα έσχατα χρόνια και τον Αντίχριστον και την Δευτέραν Παρουσίαν του Κυρίου μας.
Άγιοι που έχουν μιλήσει για τον Αντίχριστον ανά τους αιώνες
Ενδεικτικά, αναφέρω τους κάτωθι:
Α’ αιώνας: Οι 4 Ευαγγελισταί, Ματθαίος, Μάρκος, Λουκάς και Ιωάννης. Ο Απόστολος Παύλος.
B’ αιώνας: Ειρηναίος Λουγδούνων, Ιγνάτιος ο Θεοφόρος.
Γ’ αιώνας : Ιππόλυτος πάπας Ρώμης.
Δ’ αιώνας : Ιωάννης Χρυσόστομος, Εφραίμ ο Σύρος, Επιφάνιος Κύπρου, Μεθόδιος Πατάρων, Ευσέβιος Παμφίλου.
E’ αιώνας: Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος Θεολόγος, Ανδρέας Καισαρείας, ιερός Αυγουστίνος, Θεοδώρητος Κύρρου.
ΣΤ’ αιώνας: Μάξιμος Ομολογητής, Αναστάσιος Σιναΐτης.
Z’ αιώνας: Ιωάννης Δαμασκηνός.
H’ αιώνας: Θεόδωρος Στουδίτης.
Θ’ αιώνας: Μέγας Φώτιος.
I’ αιώνας: Αρέθας Καισαρείας, Γεώργιος Μοναχός ο καλούμενος Αμαρτωλός.
ΙΑ’ αιώνας: Συμεών ο Νέος Θεολόγος, Οικουμένιος Τρίκκης.
IΒ’ αιώνας: Θεοφύλακτος Βουλγαρίας.
IΓ’ αιώνας: Θεόδωρος Βαλσαμών.
ΙΔ’ αιώνας: Γρηγόριος Παλαμάς, Νικηφόρος Κάλλιστος Ξανθόπουλος.
IΕ’ αιώνας: Μάρκος Ευγενικός, Συμεών Θεσσαλονίκης.
IΣΤ’ αιώνας: Μελέτιος Πηγάς.
IΖ’ αιώνας: Δοσίθεος Ιεροσολύμων, Γεώργιος Κορέσιος, Αναστάσιος Γόρδιος.
IΗ’ αιώνας: Κοσμάς ο Αιτωλός, Νικόδημος Αγιορείτης.
ΙΘ’ αιώνας: Κοσμάς Φλαμιάτος, Άνθιμος Πατριάρχης Ιεροσολύμων.
Εσείς, τι πιστεύετε λοιπόν; ότι όλοι αυτοί, οι ανωτέρω Άγιοι και εκκλησιαστικοί συγγραφείς, τυχαία και μάταια έγραψαν, για τα έσχατα χρόνια και τον Αντίχριστον;
Φυσικά και όχι.
Το Πνεύμα το Άγιον τους εφώτισε να γράψουν και να καταγράψουν όλα τα σχετικά με τα έσχατα χρόνια, προκειμένου να ενημερώνονται και να προετοιμάζονται σε κάθε εποχή οι πιστοί Χριστιανοί, αλλά και ιδιαίτερα αυτοί, που θα έχουν την "ατυχία" να ζήσουν στην εποχή του Αντιχρίστου, αλλά ταυτόχρονα και την μεγάλη χαρά και ευτυχία, να δουν και να γνωρίσουν από κοντά τους δύο Προφήτας και να ζήσουν την ένδοξον και Δευτέραν Έλευση του Κυρίου μας.
Άλλωστε, ο καλός και ευσπλαγχνικός πατέρας και Θεός μας δεν θα άφηνε ποτέ τα παιδιά Του, ούτε και τα άφησε ποτέ, χωρίς βοήθεια, πνευματική και υλική, και χωρίς να τα ενημερώσει, αφυπνίσει, προειδοποιήσει και προετοιμάσει, στέλνοντας κάποιον η κάποιους , όπως έπραττε πάντα (βλέπε περιπτώσεις Νώε, Λωτ, Μωϋσέως, διαφόρων Προφητών, Μαξίμου ομολογητού, Μάρκου Ευγενικού, Κοσμά του Αιτωλού και πλήθος άλλων Αγίων Πατέρων και διδασκάλων της Πίστεώς μας) και όπως άλλωστε, θα πράξει επί Αντιχρίστου, αποστέλοντας τους δύο Προφήτας Του.
Ο Θεός πολλές φορές επιλέγει, για κάποιο έργο του, όχι τους καλύτερους, αλλά τα μωρά και τα ασθενή του κόσμου
Πολλοί, ίσως αναρωτηθούν και ειπούν:
-Καλά, ποιός είσαι εσύ που γράφεις και μας λες όλα αυτά, τα τόσο σοβαρά θέματα; και που είναι η Εκκλησία μας; γιατί δεν μας τα λέει εκείνη;
Κατ’ αρχάς να δηλώσω εν πλήρει συνειδήσει και επιγνώσει και χωρίς ταπεινολογίες, ότι ούτε είμαι, ούτε πιστεύω ότι είμαι κάποιος.
Είμαι ένας απλός και ταπεινός Μοναχός που έζησε για 10 περίπου χρόνια εις το περιβόλιον της Παναγίας μας, το Άγιον Όρος και που σήμερα, εδώ και επτά χρόνια, η Χάρις και η Πρόνοια του Θεού με έχει τάξει Ηγούμενον της Ιεράς Μονής Αγίου Κοσμά του Αιτωλού Κορινθίας, εις την Μητρόπολιν Κορίνθου.
Τώρα γιατί επέτρεψε ο Θεός εις την ταπεινότητά μου να γράψει και να αποκαλύψει όλα αυτά τα ασύλληπτα και φοβερά γεγονότα, δεν γνωρίζω.
Πάντως εγώ από μόνος μου ουδέποτε θα μπορούσα να βρω, ανακαλύψω, εξηγήσω και ερμηνεύσω θεόπνευστα κείμενα και βιβλία, εάν δεν με βοηθούσε και καθοδηγούσε όπως εγώ τουλάχιστον πιστεύω, ο Θεός, η Γλυκυτάτη Παναγία μας, αλλά και όλοι οι Άγιοι της Πίστεώς μας και ιδιαίτερα ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής του οποίου αν και πραγματικά ανάξιος, φέρω το όνομά του, ο Προφήτης Ηλίας, ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Μέγας Βασίλειος, ο Άγιος Ιππόλυτος, ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, οι Άγιοι Κωνσταντίνος και Ελένη και η Πάνσοφος Αικατερίνη. Αποτελεί βεβαία πεποίθησή μου ότι, άνευ όλων των ανωτέρω, δεν υπήρχε ποτέ, μα ποτέ περίπτωση, να γράψω και να εξηγήσω όλα αυτά τα σημαντικά θέματα.
Πολλές φορές, σεβαστοί μου αναγνώστες, αι βουλαί και αι οδοί του Κυρίου είναι άγνωσται. Και όσο απέχουν μεταξύ τους ο ουρανός και η γη, άλλο τόσο απέχουν και οι διαλογισμοί, οι σκέψεις και οι αποφάσεις μας, από τους διαλογισμούς, τις σκέψεις κάι τις αποφάσεις του Θεού.
Μερικές φορές πάλι ο Θεός διαλέγει και χρησιμοποιεί δια το έργον Του, αδύνατους, ασθενείς, ασήμαντους, καταφρονημένους και αμαρτωλούς ανθρώπους, δια να ταπεινώσει και ντροπιάσει τους "επαΐοντες", τους "ειδήμονες", τους "δυνατούς", τους "ισχυρούς"·
«Αλλά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός, ίνα τους σοφούς καταισχύνη, και τα ασθενή του κόσμου εξελέξατο ο Θεός, ίνα καταισχύνη τα ισχυρά, και τα αγενή του κόσμου και τα εξουθενημένα εξελέξατο ο Θεός, και τα μη όντα, ίνα τα όντα καταργήση, όπως μη καυχήσεται πάσα σαρξ ενώπιον του Θεού» (Α’ Κορ. α’, 27-29).
Και βέβαια ας μην ξεχνάμε και το ότι΄
«Το Πνεύμα το Άγιον όπου θέλει πνει και όπου θέλει υπάγει» (Ιω. γ’, 8).
Ποιος είναι Εκκλησία;
Δεύτερον να πω ότι· Η άποψη ότι την Εκκλησία αποτελούν μόνο οι ιερείς και αρχιερείς είναι λανθασμένη και αιρετική και προέρχεται από την Δύση. Οι Ορθόδοξοι πιστεύουμε σύμφωνα με την διδασκαλία των αγίων μας, ότι Εκκλησία είμεθα όλοι μας κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί. Όλοι μαζί αποτελούμε το σώμα της Εκκλησίας με κεφαλή τον Θεάνθρωπον Κύριον Ιησούν Χριστόν.
Και μάλιστα εάν ανατρέξουμε στην εκκλησιαστική μας ιστορία θα δούμε πολλές περιπτώσεις όπου ιερείς και αρχιερείς ολισθαίνουν σε διάφορες αιρέσεις ενώ μοναχοί και λαϊκοί στέκονται και αγωνίζονται επί των αδαμαντίνων επάλξεων της Ορθοδοξίας και της Αλήθειας.
«Η Εκκλησία είναι αλάθητος ως όλον, ως πλήρωμα, όπερ συναποτελούσι άπαντες οι ορθοδόξως πιστεύοντες κληρικοί και λαϊκοί... Το όλον ή το πλήρωμα ή το σώμα της Εκκλησίας λογίζεται εν τη Ορθοδοξία ως φορεύς του αλαθήτου... κυρίως δε αλάθητος είναι η περί πίστεως κοινή συνείδησις του πληρώματος της Εκκλησίας, ήτοι παντός του κλήρου και του λαού...» (Καρμίρη Ιω., Σύνοψις της δογματικής διδασκαλίας της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, εν Αθήναις 1957, σελ. 6 και 84-85).
Περί του επίμαχου χωρίου "ουδείς γνωρίζει"
Μα, θα πούνε πολλοί. Τι είναι αυτά που μας λες π. Μάξιμε. Ιεχωβάδες είμαστε να ορίζουμε ημερομηνίες και να λέμε πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου;
Εδώ, ούτε ο Κύριος γνωρίζει και γνωρίζεις εσύ;
«Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μη ο πατήρ μου μόνος» (Ματθ. κδ’, 36).
Ο ίδιος ο Κύριός μας, όταν τον ρώτησαν πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, είπε:
«ουχ υμών εστι γνώναι χρόνους η καιρούς ους ο Πατήρ έθετο εν τη ιδία εξουσία», (Πραξ. α’, 7) και έρχεσαι τώρα εσύ να μας ειπής ημερομηνίες, χρόνους και καιρούς;
Για έλα στα σύγκαλά σου...
Όλα αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, είναι δικαιολογημένα και φυσιολογικά, αλλά ουχί ορθά.
(Την ορθή βέβαια ερμηνεία και το αληθινό νόημα των λόγων του Κυρίου μας θα τα δούμε αναλυτικά σε άλλο κεφάλαιο, το 27ο του βιβλίου μας. Δείτε και εδώ) Υπάρχουν αμέτρητα στοιχεία και πλήθος αποδείξεων, που βεβαιώνουν ότι ο Κύριός μας, μας άφησε συγκεκριμένα στοιχεία με χρόνους και καιρούς, αλλά εμείς δεν τα προσέξαμε και δεν τα ανακαλύψαμε η δεν θέλαμε να τα προσέξουμε και να τα ανακαλύψουμε. Μπορεί ακόμη, και να μην ήθελε ο Ίδιος, "πριν έλθη η ώρα" και "το πλήρωμα του χρόνου", να τα ανακαλύψουμε.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Θεός, εν τη απείρω πανσοφία Του, ενεργεί πάντα βάσει σχεδίου και τα πάντα γίνονται, όταν πρέπει και όπως πρέπει και ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
"ούπω ήλθε η ώρα" και "ότε δε ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλε τον Υιόν Του...".
Όλα λοιπόν, μας τα αποκάλυψε, μέσα από τον Αιώνιο και διαχρονικό Λόγον Του·
α) Ποιόν Αιώνα θα γίνει.
β) Ποιό Έτος.
γ) Ποιά ημέρα της εβδομάδος.
δ) Ποιά "Σημεία" θα προηγηθούν, πριν έλθει.
ε) Ποιές βασιλείες θα περάσουν επί της γης και ποιά βασιλεία θα υπάρχη και θα κυβερνά τα χρόνια του Αντιχρίστου.
ς) Πότε θα έλθει ο Αντίχριστος. Από ποιά φυλή θα γεννηθή. Από ποιά γυναίκα θα γεννηθεί. Ποιό θα είναι το "όνομά" του. Πόσο χρονών θα εμφανιστεί. Πως θα συμπεριφερθεί εις τους ανθρώπους. Πως και με τι θα τους σφραγίσει, πόσα χρόνια θα βασιλεύσει και ποιό θα είναι το τέλος του.
Ο Χριστός, ως Θεάνθρωπος, γνώριζε και γνωρίζει την αγωνία, την περιέργεια και το μεγάλο ενδιαφέρον των ανθρώπων δια ο,τι έχει σχέση με το μέλλον και ιδιαιτέρως δια το τέλος του κόσμου.
Γνωρίζει, ακόμη, και την ανθρώπινη φύση· πόσο φυγόπονη, αμελής, αδύνατη, επιρρεπής σε πάθη και αδυναμίες, και επιλήσμων είναι.
Εάν λοιπόν, έλεγε, το πότε ακριβώς θα γίνει, θα το εγνώριζαν οι άνθρωποι της κάθε εποχής και θα ήταν αμέριμνοι, αμελείς και αδιάφοροι εις τα πνευματικά, γνωρίζοντας, ότι δεν πρόκειται να έλθει εις την εποχή τους η Δευτέρα Παρουσία.
Ας πάρουμε παράδειγμα, τους εαυτούς μας και την εποχή μας. Δεν γνωρίζουμε όλοι οι άνθρωποι, ότι κάποια στιγμή, αργά η γρήγορα, θα πεθάνουμε; Δεν γνωρίζουμε, ότι την μίαν ημέρα είμαστε ζωντανοί και την άλλη, μπορεί, όχι;
Το γνωρίζουμε, διότι κανείς δεν είναι αιώνιος σ’ αυτή την ζωή· Όλοι είμαστε προσωρινοί.
Και όμως, οι περισσότεροι, δια να μην πω όλοι μας, ζούμε λες και θα ζήσουμε αιώνια σ’ αυτήν την ζωή.
Σκεφθείτε, λοιπόν, να γνωρίζαμε και την ημέραν της Δευτέρας Παρουσίας και ότι δεν είναι εις την εποχήν μας, πόσο πιο αμελείς και αδιάφοροι θα είμασταν.
Θέλοντας λοιπόν, να αποκλείσει περαιτέρω συζήτηση και ερωτήσεις, ο Ιησούς Χριστός, τους το αποκλείει μια και έξω λέγοντας τους: πως είναι δυνατόν να μου ζητάτε να σας πω κάτι, που όχι μόνον άνθρωποι, όχι μόνον άγγελοι, αλλά ούτε και εγώ (ως ψιλός άνθρωπος, κατά την αντίληψιν των ανθρώπων της εποχής Του) γνωρίζουμε παρά μόνον ο Πατήρ μου εις τον Ουρανόν.
Δι’ αυτό, ας μη "βιαστούν" κάποιοι, να με κατακρίνουν και κατηγορήσουν πριν διαβάσουν όλο το βιβλίο, αλλά και τις συγκεκριμένες απαντήσεις εις τα ανωτέρω ερωτήματα, και μετά, αφού διαβάσουν και δεν πεισθούν και βγάλουν τα συμπεράσματά τους, και αυτά είναι αρνητικά, ας με κρίνουν και ας με κατηγορήσουν, με επιχειρήματα όμως, και με αποδείξεις αγιογραφικές και αγιοπατερικές, και εις το "φως της ημέρας" και όχι στο "σκότος" της νύκτας, με λόγια, ψευτοεπιχειρήματα, λάσπες, συκοφαντίες, υπόγεια, κρυφά, ανώνυμα.
«Παν ρήμα και πράγμα πιστούσθαι δε της μαρτυρίας της θεοπνεύστου Γραφής. προς πληροφόρησιν μεν των ευσεβών καταισχύνην δε των πονηρών» (Μ. Βασίλειος).
Κάθε τι, το οποίο θα πει ή θα γράψει κάποιος, πρέπει να στηρίζεται επάνω στην αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες. Για δύο βασικούς λόγους· Πρώτον, για να πληροφορούνται οι πιστοί ότι έτσι, πράγματι, έχουν τα πράγματα και η Αλήθεια· και δεύτερον, για να ντροπιάζονται και να αποστομώνονται, οι αιρετικοί και πονηροί άνθρωποι.
Περί του διωγμου και του πολέμου που θα δεχθώ,
εξ αιτίας του βιβλίου αυτού
Ας είναι όμως, δεν με στεναχωρεί καθόλου, τι θα πουν και τι θα γράψουν για μένα, και εάν θα με διώξουν εξαιτίας του συγκεκριμένου βιβλίου.
Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα και κανέναν, παρά μόνον τον Θεό.
Από νεαρή ηλικία, εγκατέλειψα τα εγκόσμια και όλα τα του κόσμου τερπνά και έγινα Μοναχός, για να υπηρετήσω τον Θεό και την Αλήθειάν Του.
Όλα αυτά τα χρόνια (20 και πλέον έτη), προσπαθώ με την βοήθεια του Θεού, παρ’ όλες τις αμαρτίες και αδυναμίες μου, να φανώ αντάξιος της κλήσεώς μου από τον Θεό, χωρίς να σκεφθώ κόπους, μόχθους, δόξα, χρήματα, αξιώματα, διώξεις, επιθέσεις, κτυπήματα, τραυματισμούς και άλλα πολλά.
Οδηγοί μου ήταν, πάντα, οι άγιοι και Θεοφόροι Πατέρες μας, οι οποίοι μας έδειξαν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε, σ’ όλα τα θέματα, φυσικά και στα εσχατολογικά, αλλά και ιδιαίτερα στα θέματα της Πίστεώς μας.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ήταν για μένα, πάντοτε, πάνω απ’ όλα και απ’ όλους. Πολλές φορές, μάλιστα, με μεγάλο κόστος και τούτο γιατί·
«Το την αλήθειαν σιγάν κίνδυνος όντως μέγας και κόλασις αιώνιος και βόθρος απωλείας. ου δίκαιον, ου θεμιτόν, ου πρέπον, ευσεβέσιν όλως σιγάν ένθα Θεού τους νόμους αθετούσιν» (Άγιος Μελέτιος ο Ομολογητής).
Εγώ γνωρίζω ότι έτσι έχουν τα πράγματα· ότι έπραξα το σωστό, και έχω την συνείδησή μου ήσυχη.
Άλλωστε, πολύ σύντομα θα αποδειχθεί, με την επαλήθευση όλων αυτών των Σημείων και Προφητειών, που καταγράφονται μέσα σ’ αυτό το ταπεινό βιβλίο.
Το μόνο που εύχομαι και παρακαλώ, είναι, να βρεθούνε όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι που θα ενημερωθούν, προβληματιστούν, πιστέψουν και βοηθηθούν από όλα αυτά τα στοιχεία, προκειμένου να προετοιμασθούν για τις έσχατες αυτές ημέρες και για τα τόσα πολλά και φοβερά γεγονότα που θα ζήσουμε εξαιτίας του ερχομού του Αντιχρίστου, και του Διαβόλου «ειδώς ότι ολίγον καιρόν έχει». (Αποκ.)
Και είμαι βέβαιος ότι, όσοι είναι πραγματικά πρόβατα του Αληθινού Αρχιποίμενά μας Χριστού, θα ακούσουν το κάλεσμα της φωνής Του και θα τρέξουν πίσω Του και κοντά Του, για να τους βοηθήσει, να τους γλυτώσει και να τους σώσει, από τις πανουργίες και παγίδες της "σατανικής τριάδος". Του Δράκοντος-Σατανά, του Θηρίου-Αντιχρίστου και του Ψευδοπροφήτου-Πάπα.
«Τα πρόβατα τα εμά της φωνής μου ακούει, καγώ γινώσκω αυτά, και ακολουθούσί μοι...» (Ιω. ι’, 27).
Τι θα μου κάνουν λοιπόν; αν όχι αμέσως, στο εγγύς μέλλον;
Θα με διώξουν; Θα με κυνηγήσουν; Θα μου πάρουν την περιουσία μου; Θα με εξορίσουν; Θα με βασανίσουν; ή κάτι άλλο;...
Τι απ’ όλα αυτά θα πράξουν;
Για ό,τι και εάν κάνουν, τους υπενθυμίζω τα λόγια του Κυρίου μας·
«ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν», αλλά και του Ουρανοφάντορα Μεγάλου Βασιλείου προς τον Μόδεστον, τον έπαρχον του Βασιλέως Ουάλεντος, ο οποίος προσπαθώντας να πείσει τον Άγιο, να μη διδάσκει την Αλήθεια και να μην μιλά και γράφει για την αίρεση των Αρειανών, του είπε:
- Μόδεστος: "Βασίλειε, άλλαξε γνώμη, γιατί θα σου πάρουμε και θα σου δημεύσουμε την περιουσία σου".
Για να πάρει την απάντηση:
- Μ. Βασίλειος: "Δεν έχω απολύτως τίποτε και καμμία περιουσία στο όνομά μου". "Γυμνός εξήλθον εκ κοιλίας μητρός, γυμνός και απελεύσομαι".
- Μόδεστος: "Θα σε εξορίσουν".
Για να πάρει την απάντηση:
- Μ. Βασίλειος:
"Του Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής"
- Μόδεστος: "Θα σε βασανίσουμε μέχρι θανάτου".
Για να πάρει την απάντηση:
- Μ. Βασίλειος: "Δια εμέ το ζην Χριστός και το αποθανείν κέρδος" και
"Ουκ άξια τα παθήματα του νυν καιρού, προς την μέλλουσαν αποκαλυφθήναι δόξαν"
Όλα αυτά, λοιπόν, και πολλά άλλα, τα οποία θα ιδούμε εις τις σελίδες αυτού του βιβλίου, μας τα κατέγραψε και αποκάλυψε ο Καλός Θεός μας, προκειμένου να μας ενημερώσει και προετοιμάσει, για να λάβουμε τα μέτρα μας.
«Βλέπε τοίνυν σεαυτόν, άνθρωπε, και ασφαλίζου την ψυχήν. Διαμαρτύρεταί σε η Εκκλησία νυν επί Θεού ζώντος, προδιαλέγεταί σοι τα περί του Αντιχρίστου πριν παραγενέσθαι. Και είτε επί σου γίνεται ουκ οίδαμεν, είτε μετά σε γίνεται ουκ οίδαμεν. Καλόν δε εστι ταύτα ειδότα σε προασφαλίσασθαι... Ασφάλιζε τοίνυν σεαυτόν, άνθρωπε· έχεις τα σημεία του Αντιχρίστου· και μη μόνος μνημόνευε τούτων, αλλά και αφθόνως πάσι μεταδίδου». (Αγίου Κυρίλλου P.G. 33, 884,896)
Δηλαδή·
"Πρόσεχε λοιπόν τον εαυτό σου, άνθρωπέ μου, και ασφάλιζε την ψυχήν σου. Σε διαβεβαιώνει για όλα αυτά η Εκκλησία τώρα, μπροστά στον ζωντανό Θεο, και σου προαναγγέλει τα σχετικά με τον Αντίχριστο πριν να γίνουν. Αν τώρα θα γίνουν όσο ζεις εσύ, η μετά από σένα, δεν το γνωρίζουμε. Είναι όμως καλό, γνωρίζοντάς τα αυτά, να ασφαλίζεσαι από πριν... "Ασφάλιζε λοιπόν τον εαυτό σου, άνθρωπε· έχεις ήδη τα σημεία του Αντιχρίστου, και να μη τα θυμάσαι μόνο για τον εαυτό σου, αλλά να τα λες και σ’ όλους τούς άλλους με πολλή προθυμία"
Και εάν ήτο καλόν τότε, τον 4ον αιώνα, τώρα που είμαστε εις την εποχήν του Αντιχρίστου, τι θα είναι;
Σίγουρα καλύτερον, κάλλιστον και απαραίτητον.
Από πόσα μέρη και κεφάλαια αποτελείται το Βιβλίο
Κλείνοντας τον πρόλογό μας, θα ήθελα να κάνω ορισμένες απαραίτητες διευκρινίσεις, σχετικά με την δομή, το περιεχόμενο, το ύφος και τη γλώσσα του βιβλίου μας με σκοπό, την διευκόλυνση των αναγνωστών μας.
Το παρόν βιβλίο χωρίζεται σε τρία μέρη και περιλαμβάνει συνολικά 33 κεφάλαια.
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου, περιλαμβάνονται όλα τα κεφάλαια που έχουν σχέση με τα "Σημεία των Καιρών", τα οποία θα προηγηθούν του Αντιχρίστου. Μέσα σ’ αυτά θα διαβάσετε πολλές Προφητείες και προρρήσεις που έχουν επαληθευθεί και πραγματοποιηθεί με μαθηματική ακρίβεια, αλλά και πραγματοποιούνται στις μέρες μας.
Στο δεύτερο μέρος, περιλαμβάνονται όλα τα κεφάλαια, που έχουν σχέση με τον ερχομό, την δράση και την κυριαρχία του Αντιχρίστου.
Και στο τρίτο μέρος, περιλαμβάνονται όλα τα κεφάλαια, που έχουν σχέση με την πνευματική προετοιμασία των πιστών, την αντίστασή τους κατά του Αντιχρίστου, το τι πρέπει να πράξουν στα δύσκολα εκείνα χρόνια, καθώς και όσα θα συμβούν, κατά την έλευση της ενδόξου και Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου μας.
Η γλώσσα και το ύφος του βιβλίου μας επιδιώξαμε να είναι, όσο το δυνατόν, πιο απλά και κατανοητά, προκειμένου να είναι προσιτά εις τους περισσοτέρους αναγνώστες μας.
Επιθυμία μας ήταν, και ελπίζουμε ότι τα καταφέραμε, τα κεφάλαια του βιβλίου να διανθιστούν με όσο το δυνατόν περισσότερα αγιογραφικά και πατερικά κείμενα και μαρτυρίες, με σκοπό την στήριξη και απόδειξη των γραφομένων μας, αλλά και την πνευματική ωφέλεια των αναγνωστών μας.
Χάριν ευκολίας των περισσοτέρων, μεταφέραμε στο Παράρτημα του βιβλίου μας, σχεδόν όλα τα πρωτότυπα-αρχαία κείμενα της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων, αφήνοντας μόνο την αντίστοιχη μετάφραση και ερμηνεία τους, στα σχετικά σημεία του κειμένου.
Στο τέλος δε του κάθε μεταφρασμένου κειμένου τοποθετήσαμε, σε αγκύλη, αύξοντα αριθμό, ο οποίος παραπέμπει στο αντίστοιχο πρωτότυπο κείμενο του Παραρτήματος.
Τέλος, θα ήθελα να ζητήσω την επιείκειά σας για τα τυχόν γραμματικά και συντακτικά λάθη, που θα συναντήσετε στο ανά χείρας βιβλίο.
Εύχομαι, συν Θεώ, να καταφέρω να σας μεταφέρω τις ταπεινές μου σκέψεις, καθώς και όλα αυτά που ο Θεός επέτρεψε να ανακαλύψω με ένα και μοναδικό σκοπό: την πνευματική ωφέλεια και σωτηρία όλων μας.
Εάν λοιπόν, μπορέσω να ωφελήσω κι άλλες ψυχές στο δρόμο προς την σωτηρία τους, ο σκοπός μου, συν Θεώ, θα έχει επιτευχθεί, αφού μέσα στο συμφέρον των αδελφών μας βρίσκεται κρυμμένο πάντοτε και το δικό μας συμφέρον, σύμφωνα με τον σύγχρονο Μεγάλο Άγιο και Προφήτη της Εκκλησίας μας, Πατροκοσμά, ο οποίος πάντοτε ετόνιζε τον διαχρονικό λόγο του Αποστόλου Παύλου:
«Μηδείς το εαυτού συμφέρον ζητείτω, αλλά το του ετέρου έκαστος».
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΥ:
"Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΗΛΘΕΝ"
ΜΕΡΟΣ Α’
- ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ (σελ. 11)
Κεφάλαιον 1.
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ
(σελ. 27)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Αδικαιολόγητη η άγνοια των Γραφών (σελ. 29)
- Η αφορμή για τη συγγραφή του βιβλίου (σελ. 32)
- Ο κίνδυνος της πλάνης (σελ. 34)
- Ο Θεός μας είναι Παντοδύναμος και κοντά σε όσους αγωνίζονται (σελ. 38)
- Κανείς να μη δεχθεί το χάραγμα του Αντιχρίστου (σελ. 39)
- Η αγάπη και το έλεος του Θεού δεν έχουν τέλος (σελ. 40)
- Απόψεις για τα έσχατα χρόνια και την Δευτέρα Παρουσία από τον Εκκλησιαστικό χώρο (σελ. 45)
Κεφάλαιον 2.
ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
(σελ. 51)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Προφητείες της Π. Διαθήκης που εκπληρώθησαν με την Πρώτη Παρουσία του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού (σελ. 53)
- Τα "Σημεία των Καιρών" για την Β’ Παρουσία (σελ. 63)
Κεφάλαιον 3.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΔ’ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ (σελ. 69)
Κεφάλαιον 4.
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΑ’ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ (σελ. 77)
Κεφάλαιον 5.
Β’ ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ (σελ. 85)
Κεφάλαιον 6.
Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ
(σελ. 89)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η Αποστασία από τον Θεόν και τούς Νομους Του (σελ. 90)
- Η Αποστασία από την Πιστη (σελ. 91)
- Ο κατέχων και το κατέχον (σελ. 95)
- "Ο κατέχων". Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (σελ. 96)
- "Το κατέχον". Η χάρις του Αγίου Πνεύματος (σελ. 96)
- "Ώσπερ γαρ αι ημέραι Νώε..." (σελ. 101)
- "Μακάριοι εστέ όταν ονειδσωσιν υμάς και διώξωσι..." (σελ. 103)
Κεφάλαιον 7.
ΠΟΛΕΜΟΙ, ΛΙΜΟΙ, ΛΟΙΜΟΙ, ΣΕΙΣΜΟΙ....
(σελ. 109)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η σημασία της λέξεως "Ωδίνες" (σελ. 112)
Κεφάλαιον 8.
ΤΟΥ ΑΛΛΟΙΩΣΑΙ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ
(σελ. 115)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Του "παλαιώσαι τούς Αγίους Υψίστου" (σελ. 116)
- "Του αλλοιώσαι καιρούς" (σελ. 117)
- "Του αλλοιώσαι νόμον" (σελ. 118)
Κεφάλαιον 9.
Η ΑΥΞΗΣΙΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ
(σελ. 123)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ο απαγορευμένος καρπός (σελ. 124)
- Το σύγχρονο δένδρο της γνώσεως (σελ. 126)
- Μια άλλη Βαβέλ... (σελ. 127)
- Όταν το μυρμήγκι βγάζει φτερά... (σελ. 129)
Κεφάλαιον 10.
Η ΚΗΡΥΞΙΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΝ
(σελ. 131)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Συγχρονες πλάνες, παρανοήσεις και παρερμηνείες (σελ. 133)
- Απόκρυφα Ευαγγέλια και νόθα κείμενα (σελ. 135)
- "Ο λόγος ον ελάλησα εκείνος κρινεί αυτόν..." (σελ. 139)
Κεφάλαιον 11.
ΟΤΑΝ ΛΕΓΩΣΙΝ, ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΟΤΕ ΑΙΦΝΙΔΙΟΣ ΑΥΤΟΙΣ ΕΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΛΕΘΡΟΣ...
(σελ. 141)
Κεφάλαιον 12.
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΥΚΗΣ
(σελ. 147)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η καταρασθείσα και ξηρανθείσα Συκή (σελ. 149)
- "Ου γαρ ην καιρός σύκων" (σελ. 149)
- Οι συμβολισμοί της ξηρανθείσης Συκής (σελ. 151)
Α. Συκή - Εβραίοι (σελ. 151)
Β. Συκή - ανθρώπινη φύσις - πάσα ψυχή (σελ. 156)
- Η Συκή το δένδρο του Παραδείσου (σελ. 157)
- Η Συκή ξαναβγάζει φύλλα το 1948 (σελ. 159)
Κεφάλαιον 13.
Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΙΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ
(σελ. 161)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η προφητεία της καταστροφής του Ναού (σελ. 165)
- Η πολιορκία και καταστροφή της Ιερουσαλήμ (σελ. 167)
- Η δεύτερη πολιορκία (σελ. 169)
- Η καταστροφή της Ιερουσαλήμ (σελ. 171)
- Η Αιτία της καταστροφής του Ναού του Σολομώντος (σελ. 172)
Κεφάλαιον 14.
ΟΙ "ΕΠΤΑ ΚΑΙΡΟΙ" ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ
(σελ. 179)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- "Ιερουσαλήμ έσται πατουμένη υπό εθνών άχρι πληρωθώσι καιροί εθνών" (σελ. 180)
- Οι "Επτά Καιροί" του Ναβουχοδονόσορα και του Ιουδαϊκού έθνους (σελ. 181)
- Ο συμβολισμός του ονείρου (σελ. 185)
- Το διάστημα των "Επτά Καιρών" (σελ. 187)
- Αντιστοιχία Ναβουχοδονόσορος και Ιουδαϊκού λαού (σελ. 189)
- Η τελευταία "εβδομάδα" των εθνών (σελ. 195)
- Αντιστοιχία Ναβουχοδονόσορος και Αντιχρίστου (σελ. 198)
- Η Άλωσις της Πολεως (σελ. 204)
Κεφάλαιον 15.
Η ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ "666"
(σελ. 211)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ο τυχαίος και αφηρημένος αριθμός (σελ. 212)
- Ο συγκεκριμένος και συμβολοποιημένος αριθμός "666" (σελ. 213)
- Τι συμβολίζει ο αριθμός "666" (σελ. 214)
- Η χρήσις του "666" και η διάδοσίς του (σελ. 215)
- Η χρήση του 18ψηφιου αριθμού ΕΚΑΜ από όλους τούς ανθρώπους της γης (σελ. 219)
- Εσφαλμένες απόψεις κάποιων κληρικών για τον "666" (σελ. 223)
- Ο Μύθος του χταποδιού (σελ. 228)
- "Οι κληρικοί στα έσχατα χρόνια θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι όλων" (σελ. 229)
- Η αντιστοιχία του ελληνικού αλφαβήτου με τούς αραβικούς αριθμούς (σελ. 232)
- ΟΝΟΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ "666" (σελ. 235)
Κεφάλαιον 16.
Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΦΗΤΩΝ
(σελ. 239)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ο Προφήτης Ηλίας (σελ. 240)
- Ο Προφήτης Ιωάννης (σελ. 242)
- Ο Άγιος Ιωάνης δεν έχει γευθεί θάνατο (σελ. 243)
- Μαρτυρίες Πατέρων σχετικές με το ότι ο Ευαγγελιστής Ιωάννης δεν έχει κοιμηθεί (σελ. 248)
- Αναφορές για τον Ιωάννη τον Θεολόγο (σελ. 253)
- Ζητημα δευτερεύον και θεολογούμενον (σελ. 254)
- Όπου Θεός βούλεται νικάται φύσεως τάξις (σελ. 255)
- Γιατί ο Θεός θα στείλει τούς δύο προφήτας Του (σελ. 256)
- Οι ποιμένες ως λύκοι γενήσονται (σελ. 256)
- Ο καιρός της εμφανίσεως των Προφητών και ο σκοπός τους (σελ. 257)
- Η Δράσις των δύο Προφητών για τρισήμισυ έτη (σελ. 259)
- Ο θάνατος και η Ανάστασις των δύο Προφητών (σελ. 260)
- Γιατί δεν θα δεχθούν οι περισσότεροι άνθρωποι τούς δύο Προφήτας (σελ. 262)
Κεφάλαιον 17.
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ
(σελ. 267)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Το "Μυστήριον της Σωτηρίας" και το "μυστήριον της ανομίας" (σελ. 269)
ΜΕΡΟΣ Β΄
Κεφάλαιον 18.
ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
(σελ. 271)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η θέση της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων για τον Αντίχριστον (σελ. 273)
- "Περί του Αντιχρίστου, πάσα γραφή ουκ εσιώπησεν..." (σελ. 276)
- Ποιός θα είναι; Ποτε θα έλθει; Πως θα εμφανιστεί; Τι θα πράξει;... (σελ. 278)
- Η καταγωγή του εκ της φυλής Δαν (σελ. 281)
- Περί του ονόματος του Αντιχρίστου (σελ. 282)
- Η σύγχυσις που αφορά το χρονικό διάστημα της βασιλείας του (σελ. 283)
- Ο Αντίχριστος ως απάντησις εις όλα τα παγκόσμια προβλήματα (σελ. 286)
- "Κατά πάντα γαρ εξομοιούσθαι ο πλάνος τω υιώ του θεού" (σελ. 288)
- Όταν όμως η μάσκα πέσει...
- Η εκπλήρωσις της Προφητείας για τη σύγχρονη τεχνολογία (σελ. 296)
- Τα δεινά του Αντιχρίστου (σελ. 298)
- Η αλλοίωσις των στοιχείων της φύσεως και η δυστυχία όσων τον προσκυνήσουν (σελ. 299)
- Οι οδυνηρές συνέπειες της προσκυνήσεως του Αντιχρίστου (σελ. 301)
- Η εμφάνισις θηρίων και ερπετών... (σελ. 303)
- Ποιοί και πως θα γλυτώσουν από τις θλίψεις αυτές (σελ. 307)
- Τα Θαύματα, η Παντοδυναμία και η Αγάπη του Θεού (σελ. 308)
- Το τέλος του Αντιχρίστου (σελ. 309)
Κεφάλαιον 19.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ’83 (σελ. 313)
Κεφάλαιον 20.
ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ "666"
(σελ. 329)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η έκτη ημέρα της Δημιουργίας (σελ. 330)
- Τα αποτελέσματα της πτώσεως (σελ. 331)
- Περί της έκτης ημέρας (σελ. 333)
- Η δημιουργία του κόσμου κατά την Αγία Γραφή και την Επιστήμη (σελ. 333)
- Έξι. Ο τέλειος αριθμός (σελ. 335)
- Πως προκύπτει ο αριθμός "666" (σελ. 338)
- Η ογδόη ημέρα (σελ. 339)
Κεφάλαιον 21.
ΤΟ ΙΓ’ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ
(σελ. 343)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Το θηρίο με τα επτά κεφάλια και τα δέκα κέρατα (σελ. 348)
- Ποιο θηρίο όμως είναι ο Αντίχριστος; (σελ. 353)
- Τα δύο όνειρα του Δανιήλ για τις βασιλείες του κόσμου (σελ. 354)
- Η Τελευταία βασιλεία του κόσμου, η Ευρωπαϊκή Ένωση (σελ. 357)
- Τα δέκα "ΚΕΡΑΤΑ" του Θηρίου (σελ. 359)
- Παγκόσμιοι Κώδικες χωρών του συστήματος "ΕΑΝ 13" (σελ. 360)
- Ποια θα είναι η νέα Σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (σελ. 361)
- Ποιο από τα τρία θηρία είναι ο Αντίχριστος (σελ. 364)
- Παπας ο Ψευδοπροφήτης - Το δεύτερο θηρίο της Αποκαλύψεως (σελ. 368)
- Ο ρόλος του Ψευδοπροφήτου Παπα στην εποχή του Αντιχρίστου (σελ. 371)
- Η εικόνα του θηρίου (σελ. 373)
- Το χάραγμα του θηρίου (σελ. 374)
Κεφάλαιον 22.
ΠΕΡΙ ΕΙΔΩΛΟΘΥΤΩΝ
(σελ. 377)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Τι ήταν τα ειδωλόθυτα (σελ. 378)
- Ποια η γνώμη του Αποστόλου Παύλου για τα ειδωλόθυτα (σελ. 382)
- Η ερμηνεία του αγίου Χρυσοστόμου για τα ειδωλόθυτα (σελ. 385)
Κεφάλαιον 23.
ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
(σελ. 389)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ο αριθμός "666" Σφραγίδα-Συμβολο του Αντιχρίστου
- Είναι ειδωλόθυτα όσα προϊόντα έχουν επάνω τους το "bar code" (σελ. 394)
- Είναι ο γραμμικός κώδικας "bar code" σφράγισμα; (σελ. 395)
- Ιστορική αναδρομή στη βασιλεία της Βαβυλώνας (σελ. 398)
- Όχι εις την χρήση του "666" όταν απειλεί την πίστη μας (σελ. 401)
- Η χρήση ενός συμβόλου δεν σημαίνει αναγκαστικά και την αποδοχή του (σελ. 404)
- Ο λόγος που αρνήθηκαν τα φαγητά των Βαβυλωνίων ο Δανιήλ και οι τρεις Παίδες (σελ. 404)
- Ο,τι είναι ειδωλολατρικό, μολύνει τα πάντα γύρω του; (σελ. 406)
- Η εντολή του Θεού στην Π. Διαθήκη περί των "καθαρών" και "ακαθάρτων" τροφών (σελ. 407)
- Σημερα ποια στάση πρέπει να τηρήσουμε απέναντι στον γραμμικό κώδικα; (σελ. 407)
- Συμπέρασμα (σελ. 410)
- Πρέπει τελικά να ανησυχούμε και να αποφεύγουμε το "666" η όχι; (σελ. 411) - Στόχος του διαβόλου η απώλεια του ανθρώπου (σελ. 412)
- Η θεληματική αποδοχή του Αντιχρίστου και του Σφραγίσματός του (σελ. 414)
- "Το πλήρωμα του χρόνου" για όλα τα θέματα (σελ. 415)
- Συνεχής πνευματικός αγώνας και επαγρύπνησις (σελ. 416)
- Η σταδιακή αλλοίωσις στην κοινωνική πραγματικότητα (σελ. 417)
- Το εξ αρχής ύπουλο σχέδιο του Διαβόλου (σελ. 420)
- ΚΑΜΜΙΑ υποχώρηση πλέον στις μεθοδεύσεις του Διαβόλου (σελ. 422)
- ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ λοιπόν σε ο,τι νέο σχετικά με τον "666" (σελ. 423)
- Αντίσταση σαν "Φορο Τιμής" στον Χριστό μας (σελ. 425)
- "Ο πιστεύων εις εμέ, έχει ζωήν αιώνιον" (σελ. 426)
- Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου σχετικά με τη Συνθήκη Σενγκεν και το "666" (σελ. 428)
Κεφάλαιον 24.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ;
(σελ. 433)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Η στάση της Εκκλησίας σχετικά με την άρνηση της πίστεως
- Υπάρχει αμαρτία που να μπορεί να νικήσει τη φιλανθρωπία του Θεού; (σελ. 437)
- Καλλιον το προλαμβάνειν η το θεραπεύειν (σελ. 440)
- Τα οψώνια της αμαρτίας, θάνατος (σελ. 441)
- Ο Ηγεμών Νους (σελ. 443)
- Η ειλικρινής μετάνοια, οδός σωτηρίας (σελ. 445)
- Η "εν ενεργεία" μετάνοια (σελ. 447)
- Οι μεθοδείες του διαβόλου (σελ. 449)
- Η σύγχρονη τεχνολογία σε σχέση με το σφράγισμα (σελ. 450)
- Δυσκολη η Μετάνοια μετά το σφράγισμα (σελ. 451)
ΜΕΡΟΣ Γ΄
Κεφάλαιον 25.
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΜΕ
(σελ. 453)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Καλλιον το προλαμβάνειν (σελ. 454)
- Μηπως κάποιοι στρουθοκαμηλίζουν; (σελ. 456)
- Στόχος μας, η επισήμανση του κινδύνου (σελ. 458)
- Ο Θεός πάντα προειδοποιεί (σελ. 459)
- "Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τούς λόγους της προφητείας..." (σελ. 461)
- Μηπως οι Άγιοί μας ήταν "τρομοκράτες"; (σελ. 462)
- Πρώτος ο Κυριος μας μίλησε για τα έσχατα (σελ. 464)
Κεφάλαιον 26.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ;
(σελ. 467)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ποια Ημέρα θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; (σελ. 470)
- Ποιόν Αιώνα θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; (σελ. 473)
- Τι σημαίνει η λέξις αιώνας (σελ. 474)
- Τα έτη από τη δημιουργία του ανθρώπου (σελ. 476)
- Αποδείξεις για τα 5.508 έτη από Αδάμ (σελ. 476)
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 8ο ΑΙΩΝΑ - 8η ΗΜΕΡΑ (σελ. 481)
- Ο Άγιος Κοσμάς για το τέλος του κόσμου (σελ. 481)
- Γιατί η Περιτομή ορίσθη την 8η ημέρα (σελ. 481)
- Ποτε "είδε" τον Θεο ο Προφήτης Μωϋσής; (σελ. 485)
- Ποσοι άνθρωποι σώθησαν από τον Κατακλυσμό του Νώε; (σελ. 486)
- Η Προφητεία του Αγίου Νείλου (σελ. 487)
- Πότε εκλήθη ο Αβραάμ να πάει στην γη της Επαγγελίας; (σελ. 489)
- Η Προφητεία του Αγίου Νηφωνος (σελ. 489)
- Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής για τούς επτά αιώνες (σελ. 494)
- Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός για τούς επτά αιώνες (σελ. 495)
- Ποιο έτος θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; (σελ. 496)
- Οι "Δύο Πασχαλιές" του Αγίου Κοσμά (σελ. 497)
- Ποιο Μήνα θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; (σελ. 501)
Κεφάλαιον 27.
"ΠΕΡΙ ΔΕ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΩΡΑΣ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΟΥΔΕ Ο ΥΙΟΣ..."
(σελ. 503)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Τριάδα Ομοούσιος και Αχώριστος (σελ. 505)
- Αγνοεί ο Υιός; (σελ. 506)
- Μαρτυρίες Αγίων Πατέρων (σελ. 507)
Κεφάλαιον 28.
ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ
(σελ. 513)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Πνευματική Εγρήγορση - Πνευματικός Αγώνας (σελ. 514)
- "Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν" (σελ. 517)
- Η φυγή μας στα Όρη (σελ. 519)
- Η φυγή του ίδιου του Θεού στην "έρημο" (σελ. 523)
- Ο Θεός προνοεί για όλους (σελ. 524)
- Προσοχή στούς τότε ψευδοδιδασκάλους (σελ. 525)
- Μαρτυρίες Αγίων για την Φυγή στα Όρη (σελ. 528)
- Πως θα ζούμε και τι θα κάνουμε επάνω στα βουνά; (σελ. 532)
- Του Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής (σελ. 534)
- Ο Ιησούς Χριστός χθες-σήμερον ο Αυτός εις τούς αιώνας (σελ. 535)
- "Ζητείτε την Βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα προστεθήσονται υμίν" (σελ. 538)
- Τα θαυμάσια του Θεού (σελ. 539)
Κεφάλαιον 29.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ;
(σελ. 545)
Κεφάλαιον 30.
Η ΘΕΑΡΕΣΤΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
(σελ. 549)
Κεφάλαιον 31.
Η ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΕΛΠΙΔΑ (σελ. 561)
Κεφάλαιον 32.
Η ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
(σελ. 569)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- Ο Σταυρός "Σημείο" του Χριστού (σελ. 572)
- Τον Σταυρό ακολουθεί η Δευτέρα Παρουσία (σελ. 573)
Κεφάλαιον 33.
Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ (σελ. 575)
ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
- ¨Ουρανον καινόν και γην καινήν προσδοκώμεν" (σελ. 576)
- Η φοβερή ώρα της Κρίσεως (σελ. 577)
- Αιώνια χαρά και αιώνια τιμωρία
ΕΠΙΛΟΓΟΣ (σελ. 583)
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄ (σελ. 585)
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β’ (σελ. 631)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (σελ. 645)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (σελ. 651)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
------------------
Για οποιαδήποτε επικοινωνία καί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Εκδόσεις του Συλλόγου μας, παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στα γραφεία μας επί της οδού Τοσίτσα 1(β), Τ.Κ. 106 82 Αθήναι (όπισθεν Πολυτεχνείου) καθώς και στα τηλέφωνα: 210 - 82.39.300 και 210 - 82.34.332.
email: patrokosmas@patrokosmas.gr